En BUM aquests dies estava aparentment molt tranquil, platja, muntanya, sol, migdiada, gelat, ulleres de sol… I cada dia anava preguntant als turistes que trobava, falta gaire pel 15 de juliol? Quin dia passem? Falta gaire pel 15? Vaja, que no s’atrevia a dir-nos que es moria de ganes que arribés el conte d’avui però aquesta setmana ja no ha pogut dissimular més i estava pesat… Tela marinera!!
Però tot arriba i avui ens hem tret l’espineta de tants dies sense explicar-vos la història que més ens agrada. I en BUM estava tan, però que tan content, que sobretot vol que felicitem a totes les valentes i valents que us heu acostat avui a l’auditori del Centre Cívic del Pont Major. Heu estat genials, heu participat en tot el què us hem demanat, heu rigut, heu patit però sobretot hi heu posat molta però que molta il·lusió. Nens i nenes del Pont Major però també de Salt i de Sarrià de Ter, sou increïbles!! I és clar, no podíem fallar i hem trobat el tresor amb l’ajuda del Bernat i de tots plegats. I quan l’hem obert, quines cares de felicitat ens heu regalat!! Ah, i avui hem trobat una cara coneguda que ja ens havia escoltat a Sarrià de Ter, has de saber que ens ha agradat moltíssim trobar-te de nou i tornar a viure les nostres aventures amb tu, un petó molt gros!!
I després sessió de bateria amb un nivell altíssim i en BUM creu que la majoria us heu animat i fins i tot heu repetit!! Visca, visca i visca, quin final de festa tan bonic, oi?
Moltíssimes gràcies a la Laura i a l’equip del Centre Cívic per fer tot el possible i una mica més perquè tot funcionés correctament. Quan hi ha ganes que les coses surtin bé normalment acostumen a ser un èxit. Nosaltres hem passat un matí extraordinari gràcies a vosaltres, sou un sol!!!
I res més, aquest estiu ens l’hem agafat una mica al ralentí perquè l’any ha estat meravellosament llarg i dur. Però a l’agost hi tornem amb més contes i més homenets.
Esteu atents!!